duminică, 2 martie 2008

Ce ne facem cu mînia???


Am fost copil si eu candva....si Doamne bine era!!nici o grija,nimica...
Era minunat sa fi copil...m-am nascut fara nici o teama,puteam sa pun mana in gura unui crocodil si nu ma infricosau dintii lui....
Dar un singur gand ce il am tot mai des in ultima vreme,este la copii pe care,sper eu,ii voi avea intr-o zi!!Vreau ca copii mei sa nu afle de mania mea...vreau ca eu sa fiu persoana de incredere pentru ei,aceia,care vor fi copii mei.Teama mi-a distrus toata viata,si nu vreau ca acesta teama sa mearga mai departe....acum incerc sa cladesc dinou ce aveam la inceputul zilelor mele!!!

FITI BLANZI CA NISTE COPII,PURTATI-VA FRUMOS CU EI,CACI EI SUNT DOAR LA INCEPUTUL VIETII,CE VOR INVATA EI DE LA TINE???MÎNIA???ARATA COPILULUI PARTEA TA BUNA!!!MEREU...

"Lasati copilasii sa vina la mine,caci imparatia cerurilor este a unora ca ei"
amin

Niciun comentariu: