luni, 10 martie 2008

Until I am old,keep my faith alive God!!!


This old hands,on the Holy Bible!!!

Astazi,am invatat sa am rabdare si sa trec peste toate lucrurile rele pe care Satana le-a pus in calea mea!!Nu m-am lasat doborata de obstacolele ce imi apreau mereu mereu in fata!

Ma gandeam toata ziua la oameni din Biblie care au avut mai mult de suferit si indurat,iar ceea ce am avut eu azi de "indurat"nu a fost mai nimica!

Oare cand vor aparea adevaratele greutati,voi ramane in picioare???

Astazi,m-am si clatinat,dar acum,dupa ce mi-am incredintat ziua si viata in Mana Lui,astept sa se termine cu bine,sunt sigura ca se va termina cu bine!!!

El niciodata nu ne paraseste.Noi suntem cei ce-L parasim!!!!aceste e gandul ce ma intareste mereu!!!

Ramaneti puternici si pace:)

Niciun comentariu: