duminică, 2 martie 2008

Unii pt altii


Ma gandeam astazi la biserica la viata...un gand care mereu mereu il am in mintea mea insa acum a fost diferit...
Mintea mea se afla la lume,la oamenii din jur.Simteam prezenta LUI in preajma mea,a tuturor,la biserica,si vedeam cat de frumos cantau tinerii si cat de placute erau vorbele celor ce vorbeau de Dumnezeu....insa in viata mea nu am avut parte numai de momente bune...desigur nu este totul roz asa cum as vrea sa cred...iar acest lucru ma dezamageste!!!!
VREAU PACE IN LUMEA ASTA!!!!!!
vreau sa ies din casa si sa nu am nici o teama...sa nu-mi fie teama de oameni si de faptele lor...suntem cu totii oameni si e cumplit ca noi intre noi ne "terorizam"in halul acesta,am ajuns la un ultim pas de dezastru... TREZITI-VA!!!!!!!!!!
DOAMNE cat as vrea si eu sa fiu plina de pace si bunatate...sa le raspund celorlati cu dragoste si niciodata sa nu ma manii!!!!

Niciun comentariu: