luni, 3 martie 2008

Scoala in ziua de azi!!!!!!!!!


Astazi o noua saptamana a inceput,iar scoala...si nu imi este greu sa merg la scoala,dar mereu mereu exista ceva sa te supere....Dar azi am inceput ziua cu El,am zis ca azi vreau sa ma las in mana Lui !El sa imi rezolve toate problemele si asa a si fost....Matematica de la ora 8,teribil,ma gandea eu,ce ma fac....nu am toata tema,nici macar nu stiu sa imi fac toata tema...:((dar am zis,asta e,nu pot nici sa chiulesc,dau bacu din mate,si atunci ce ma fac????Ma duc la mate!!!!Si am venit...profa,incredibil de draguta azi,nu a zbierat la noi...totul lejer....INCERIBIL,de ar fi asa in fiecare luni....:X:X.........si acum ma gandesc...foarte bine Ada ...continua...

Imi spunea o prietena foarte apropiata:"Ada eu vad ca si cei din jurul tau te trateaza altfel de cand te-ai intors la Domnul,emani parca o energie pozitiva,si cei din jur te vad altfel si nu mai vorbesc cu tine ca inainte"....e bine atunci,ar trebui sa se vada in noi schimbarea dupa ce ne intoarcem la Dumnezeu:)....


Asa si cu scoala....negativ...negativ totul....nu avem respect fata de profesori,apoi fata de colegi....trebuie facut ceva,ma gandesc la ce se va ajunge peste ani si ani...Vor fi elevii de necontrolat in scoala....adica ..la noi in scoala,in toaleta fetelor se fumeaza de intrare pana in capatul celelalt la fereastra!!!DEZAMAGITOR!!!!!!!!!!Profesorii,se prefac ca nu vad...si tot de cei care nu fumeaza se iau,de cei care vor sa faca un pic de dreptate printre elevi!!!


In final,ajung la concluzia ca scoala nu mai e scoala,elevii nu mai sunt elevi,profesorii nu mai sunt profesori....Daca fiecare ar face ceva pentru aceasta schimbare chiar s-ar produce o schimbare!!!!!!!!!!!FACEM CEVA SAU NU???

pace..

Niciun comentariu: