duminică, 16 martie 2008

Ce zi minunata azi la biserica de dupa amiaza:)

Doua bucurii mari astazi:
1.Logodna lui Camy cu Andrei,a fost atat de frumos,ea a fost prezentata in fata bisericii ca fiint comoara lui Andrei...El a zambit pe tot parcursul prezentarii lor inainte bisericii....ea la fel:)

2.Apoi sa facut chemare in biserica,pentru cei care vor sa se predea Domnului...si au fost 2 persoane care s-au predat(dar eu stiu ca au mai fost cel putin 2 persoane care s-au predat,numai ca nu s-au ridicat:)) ...A fost sora Miriam:)si un frate...

A fost atat de frumos...si cuvantul fratelui Nitu a aprins flacari in inimile noastre...cel putin in a mea...ne dadeau lacrimile la toti,chiar si lui...un singur lucru a fost trist in seara asta,cand am aflat o veste rea,de la o sora...:(de aceea vreau sa va rog pe cei care stiti despre ce este vorba sa va rugati pentru ea si pentru el....va rog!!!

Apoi, in dreapta mea era Maria,ea,o fata minunata,am intrebat-o dupa chemare,:"cand o voi vedea si pe ea in picioare?" ea mi-a raspuns:"ca nu este nevoie sa se ridice in picioare,caci s-a predat deja Lui!" o veste minunata,acum e sarbatoare,in inima mea,in biserica si mai ales in Ceruri!!!!Ne-au dat lacrimiile la amandoua....Domnul sa o binecuvanteze!!

M-am intors acasa cantand:)mi-a venit in minte melodia:"Mainile mi le-nalt,si-nainte Ta vin,Mainile mi le-nalt si ma bucur in Tin,Mainile mi le-nalt catre cer,lumea-ntreba de ce,Eu le spun ca-mi iubesc Regele...."

Slava Lui ca acum ma maturizez si incep sa inteleg Cuvantul Lui si Planul Lui....si inteleg acum din plin pozitia lui Isus Hristos...EL ESTE CEL CE MIJLOCESTE PENTRU MINE,INAINTEA DOMNULUI!!!!

Multumesc Doamne pentru planul tau si pentru iertarea,bunatatea ,dragostea ,pacea,slava Ta!!!

"Voi sunteti epistola noastra,scrisa in inimile noastre,cunoscuta si citita de toti oamenii.
Voi sunteti prezentati ca fiind epistola lui Hristos,realizata de noi,scrisa nu cu cerneala,ci cu Duhul lui Dumnezeu cel viu; nu pe table de piatra,CI PE TABLE CARE SUNT INIMI DE CARNE!!!"(2 Cor 3:2)

Doamne pastreaza-ne puernici si vie flacara dragostei si a dorului nostru pentru Tine!!

pace:)












Niciun comentariu: